اخبار

دانستنی های فجام

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

دانستنی های فجام

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت صنعتی جام دارو را خواهید خواند.

تاریخچه 

شرکت در تاریخ ۱۳۴۱/۱۰/۱۵ با نام شرکت شیمیکو و به صورت شرکت با مسئولیت محدود تاسیس و به شماره ۸۵۰۸ مورخ ۱۳۴۱/۱۰/۲۰ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

شرکت در تاریخ ۱۳۵۵/۰۸/۱۲ به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۲ نام شرکت به صنعتی جام دارو تغییر و لوگو نیز برای مدت ۱۰ سال ثبت شد. در تاریخ ۱۳۸۷/۰۶/۱۱ و ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ نیز برای مدت مشابه ثبت شد.

موضوع فعالیت شرکت:

شرکت به عنوان اولـین و بزر گتـرین تولیدکننـده انـواع تیـوب آلومینیـوم و لمینیـت در کـشور شناخته می شود و با بیش از پنجاه سال سابقه تولید ، نقش مهم و تعیین کننـده ای در تـأمین تیـوب مـورد نیـاز صـنایع دارویی ، بهداشتی ، آرایشی و صنعتی کشورداشته و دارد . تولید انواع تیوب درکنار تولید قاشـق هـای دارویـی ، اپلیکاتورهـای کرم و قرص دارویی ، انواع بطری ، کپ های پلاستیکی ، انواع پولک آلومینیوم و ارائه خدمات آبکاری برای صـنایع مختلـف که با کیفیت مناسب و قیمت های قابل رقابت با تولیدکنندگان داخلی و خارجی ارائه می گردد به همراه ساخت و اسـتفاده ا ز انواع قطعات یدکی ، تجهیزات و حتی ماشین آلات مورد نیاز ، در طی سالیان متمـادی شـرکت صـنعتی جـام دارو را از حیـث تمرکز توان تخصصی ، فنـی و تولیـدی در زمره شرکت های مطرح صنـایع بسته بندی کشور قـرار داده اسـت .

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.