اخبار

دانستنی های غگیلا

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

دانستنی های غگیلا

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شیر پاستوریزه پگاه گیلان را خواهید خواند.

تاریخچه

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان سهامی خاص با بیش از ۳۳ سال تجربه در تولید و فرآوری محصولات لبنی ، یکی از بزرگترین واحدهای لبنی در کشور می باشد که به موجب پروانه بهره برداری شماره ۲۶/۲۹۴۰ مورخ ۱۳۷۳/۰۴/۱۵ که توسط وزارت صنایع صادر شده، بهره برداری از کارخانه با ظرفیت ۷۰ تن در روز در سال ۱۳۷۳ به ظرفیت۹۰ تن در روز در سال ۱۳۷۷ رسیده که نهایتاَ ظرفیت تولید شیر پاستوریزه و استریلیزه در بسته بندی های پری پک و تتراپک و سایر محصولات شیری بر مبنای پروانه بهره برداری شماره ۲۴/۴۴۷۷۱ مورخ ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ تا مقدار ۱۷۳تن در روز برای یک شیفت کاری افزایش یافته است. شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در سال ۱۳۵۴ بعنوان یکی از واحدهای شرکت تهیه و توزیع شیر ایران(سهامی خاص( تاسیس شد. به استناد الیحه قانونی مصوب ۱۳۵۹ شورای انقلاب اسلامی و تبصره های الحاقی آن، به عنوان یکی از کارخانه های تابعه شرکت سهامی صنایع شیر ایران محسوب و تحت شماره ۳۸۰۷۴ مورخ ۱۳۵۹ در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید. بر اساس تصویب مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت صنایع شیر ایران در مورخ ۱۳۸۲/۰۴/۲۸ کلیه کارخانه های تابعه به شرکت تبدیل و متعاقب آن شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در مورخ ۱۳۸۲/۱۲/۲۴ تحت شماره ۸۸۴۰ نزد اداره ثبت شرکتهای شهرستان رشت به ثبت رسید.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.