اخبار

دانستنی های دسانکو

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

دانستنی های دسانکو

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکتداروسازی سبحان آنکولوژی را خواهید خواند.

اطلاعات عمومی

تاریخچه

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی سهامی خاص در تاریخ ۸۱/۷/۱۷ به نام شرکت فرآورده های شیمی درمانی سبحان سهامی خاص تحت شماره ۱۹۳۰۹۰ در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است. در تاریخ ۸۳/۹/۱۱ به موجب صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده نام شرکت از فرآورده های شیمی درمانی سبحان به شیمی درمانی سبحان تغییر یافت و در تاریخ ۸۸/۱۱/۲۸ طبق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده ثبت شده در تاریخ ۸۸/۱۲/۱۰ نام شرکت از شیمی درمانی سبحان به شرکت داروسازی سبحان انکولوژی سهامی خاص تغییر یافته و ماده یک اساسنامه اصلاح گردید. شرکت در تاریخ ۹۴/۰۵/۲۶ در فرابورس ایران پذیرفته و در تاریخ ۹۴/۱۰/۲۱ نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. در تاریخ ۹۴/۱۱/۲۱ در فهرست شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار درج گردید و در تاریخ ۹۴/۱۱/۲۶ به عنوان ۶۶ مین شرکت در فهرست نرخ های بازار دوم فرابورس ایران با نماد دسانکو و در گروه مواد و محصولات دارویی درج گردید.در حال حاضر شرکت سبحان انکولوژی سهامی عام جز .احدهای تجاری فرعی شرکت  گروه  دارویی سبحان سهامی عام قرار داد.

مرکز اصلی شرکت در تهران و محل کارخانه در شهر صنعتی رشت واقع شده است.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.