اخبار

دانستنی های دسبحان

تا لود شدن اطلاعات این نماد از TSE در بالای صفحه شکیبا باشید.

 

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دانستنی های دسبحان

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت داروسازی سبحان را خواهید خواند.

تاریخچه

شرکت سبحان دارو (سهامی عام) به شناسه ملی ١٠١٠٢۴٠٢۵۵٣ با نام شرکت آرایشی بهداشتی سویران (سهامی خاص) در تاریخ ۶ بهمن ماه ١٣٨١ تحت شماره ١٩٨۴٣٣ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. تغییر نام شرکت از آرایشی بهداشتی سویران به سبحان دارو سهامی خاص به موجب صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۳ صورت پذیرفته است. در تاریخ ۱۳۸۴ نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و با نماد دسبحان در تاریخ ۱۳۸۹ در گروه مواد و محصولات دارویی و زیرگروه تولید داروهای شیمیایی و گیاهی با کد ۲۳-۴۳ در بازار فرابورس پذیرفته شد و نام شرکت با شماره ۱۰۸۱۵ در تاریخ ۱۳۸۹/۰۹/۳۰ در فهرست شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار درج گردیده و در تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ طی شماره ۴۴۵۹/۱۸۱ در بازار دوم بورس پذیرفته شده است . در حال حاضر شرکت سبحان دارو سهامی دارو سهامی عام جز واحدهای تجاری فرعی شرکت گروه دارویی سبحان سهامی عام است و واحد تجاری نهایی گروه شرکت سرمایه گذاری البرز سهامی عام می باشد.

دفتر مرکزی در تهران و کارخانه در شهر صنعتی رشت است.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.