اخبار

دانستنی های دعبید

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دانستنی های دعبید

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد در سرفصل های اطلاعات عمومی، اطلاعات مالی، گزارش مجامع و آخرین افشاهای کدال آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت داروسازی دکتر عبیدی را خواهید خواند.


اطلاعات عمومی


تاریخچه

 شرکت داروسازی دکتر عبیدی در سال ۱۳۲۵ در خیابان بهار آغاز به فعالیت نمود .در سال ۱۳۴۹ دکتر عبیدی زمینی را در چهل متری معنوی در شهرک استقلال
تهران خریده و با مشاوره ی شرکتی انگلیسی نقشه ی یک لابراتور مدرن داروسازی را تهیه و شروع به ساخت آن نمود و فعالیت خود را رسما در کارخانه
جدید آغاز کرد.

بموجب نامه شماره ۶۹۵ مورخ ۲۹ / ۱۱ / ۱۳۷۶ سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت بطور مشروط در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد و در سال ۱۳۷۷ پس از تبدیل به شرکت سهامی عام در ردیف شرکتهای پذیرفته شده در بورس قرار گرفت . بر اساس مصوبه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام مورخ ۲۲ تیر ۱۳۹۰ ، پایان سال مالی شرکت از ۲۹ اسفند به ۳۰ آذر هر سال تغییر یافت . بر اساسمصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخه ۱۷ / ۱۰ / ۱۳۹۰ نام شرکت به ” شرکت داروسازی دکتر عبیدی سهامی عام تغییر یافت.

سرمایه شرکت

سهامداران شرکت

اعضای هیأت مدیره شرکت

منابع انسانی شرکت

زمین و ساختمان

C:\Users\Amir\Downloads\Compressed\اطلاعات زمین و ساختمان\دعبید.PNG

راه های ارتباطی

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.