اخبار

دانستنی های شرنگی

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۱ تیر ۱۴۰۳

دانستنی های شرنگی

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین را خواهید خواند.

تاریخچه

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین در تاریخ ۱۳۴۴/۰۴/۰۹ تحت شماره ۹۹۹۱ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است .نوع شرکت در هنگام تاسیس سهامی خاص بوده ولی برابر تصمیم اتخاذ شده مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در تاریخ ۱۳۵۰/۰۴/۰۸ شرکت از سهامی خاص به سهمی عام تغییر یافته است. پروانه تاسیس کارخانه  در تاریخ ۱۳۴۳/۱۱/۲۴ تحت شماره ۱۷ خصوصی و ۳۹۲ عمومی و نیز پروانه بهره برداری کارخانه در تاریخ ۱۳۴۵/۰۸/۰۱  تحت شماره ۱۳۴۰۵۵۱ از طرف وزارت صنایع و معادن صادر شده است. دفتر مرکزی و کارخانه شرکت: تهران کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج جنب داروسازی رازک خیابان رنگین می باشد.

فعالیت اصلی شرکت

الف: تهیه  و نصب انواع ماشین آلات و ایجاد و تاسیس کارخانجات جهت تولید و بسته بندی انواع رنگ از قبیل رنگ های لعابی و لاکی و رنی و بطور کلی هرگونه مواد ملونه و کلیه موادی که در صنایع و فنون و حرفه های دیگر با رنگ و لاک و مواد ملونه و امثال آنها به کار برده می شود و بهره برداری از آنها

ب: واردات انواع ماشین آلات و مواد اولیه و انواع فرآورده های تولیدی و یا صدور و فورش آنها

ج: نهیه و توزیع و فروش انواع مواد اولیه و انواع فرآورده های تولیدی و یا صدور و فروش آنها

د: خرید سهام و مشارکت در شرکتها و یا با اشخاص و تاسیس و ایجاد هر گونه شرکت به تنهایی و مشترکاو به هر منظوری در حدود موضوع اصلی شکت و اخذ هر لیسان تولید مشترک و یا هر نوع فعالیتی که منجر به توسعه بازار فروش و یا تولید می گردد.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.