اخبار

دانستنی های آپ

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۳

دانستنی های آپ

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنها در سرفصل های اطلاعات عمومی، اطلاعات مالی، گزارش مجامع و به روز رسانی های کدال نماد است. در ادامه اطلاعات شرکت آسان پرداخت پرشین را خواهید خواند.


اطلاعات عمومی


تاریخچه

شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی عام) به عنوان شرکت اصلی گروه در اردیبهشت سال ۱۳۸۸به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات PSPبا اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد. این شرکت دارای مجوز به شماره ۹۲/۱۰۰/۳۸از شاپرک به عنوان ارائه کننده خدمات پرداخت است. هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک است و اجزای مختلف سیستم بر پایه «مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت» اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین به گونه ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیع تری از انواع پرداخت الکترونیک باشد. شرکت کاغذ و رول آرتا پرشیان (سهامی خاص) به عنوان شرکت فرعی گروه در تاریخ ۱۳۹۵/۰۴/۲۲به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۴۹۵۰۰۵مورخ ۱۳۹۵/۰۴/۲۲در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و متعاقبا از تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۸شروع به بهره برداری نموده است. درحال حاضر  شرکت جزء واحدهای فرعی شرکت آسان پرداخت پرشین به شمار می آید. شرکت تجارت آسان ساز نگین (سهامی خاص) به عنوان دیگر شرکت فرعی گروه در تاریخ ۱۴/۰۶/۱۳۹۷تأسیس شده است و طی شماره
۱۲۵۴۰در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری زنجان به ثبت رسیده است . شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هیلدا سیر (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۷طی شماره ۱۸۳۳۰۳تأسیس و در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است و شرکت آسان پرداز توسن (سهامی خاص) به عنوان چهارمین شرکت فرعی گروه در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۰طی شماره ۱۲۶۵۰تأسیس و در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری زنجان به ثبت رسیده است .

 

آسان پرداخت پرشین در یک نگاه:

C:\Users\Fars Tejarat Amjad\Desktop\Capture.PNG

تغییرات سرمایه شرکت

 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۶۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵,۵۵۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۲۹۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

 

 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵,۵۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۸,۸۸۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۳۳۳۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

 

ترکیب سهامداران

اعضای هیات مدیره

اطلاعات زمین و ساختمان

 

 

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.