اخبار

مدیر عملیات عرضه بورس کالا چگونگی خرید خودرو از بورس کالا را توضیح داد.

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از کالاخبر، احمد رحیمی، مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران با بیان اینکه مراحل اولیه پذیرش خودرو در بورس کالا گفت: شرایط عرضه دو ردیف خودرو کارا شامل تک کابین و دو کابین فراهم شده و اطلاعات این عرضه روی سایت اطلاع رسانی بورس کالای قرار گرفته است.

وی افزود: این اطلاعات شامل حداکثر میزان عرضه اولیه این محصول‌هاست که براساس اطلاعیه ها ۳۰۰ دستگاه خودرو تک کابین و ۷۰۰ دستگاه خودرو دو کابین و همینطور قیمت پایه محصول است.

به گفته رحیمی این خودروها پس از فروش از سوی عاملیت های فروش بهمن خودرو و به انتخاب مشتری تحویل داده می شود و تاریخ تحویل ۱۳ تیر خواهد بود.

رحیمی با بیان اینکه نحوه پرداخت در این معاملات به صوت نقدی است، اظهار کرد: ثبت سفارش محصول ها از زمانی که عرضه کالا روی سایت بورس کالا قرار می گیرد، قابل انجام است و این فرآیند تا ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه ادامه دارد و در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه شاهد عرضه و معامه این محصول در تالار صنعتی خواهیم بو

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.