اخبار

دانستنی های بالبر

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دانستنی های بالبر

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت کابل البرز را خواهید خواند.

تاریخچه

 شرکت کابل البرز (سهامی عام) در تاریخ ۱۳۶۲ به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره ۴۷۶۵۹ مورخ ۱۳۶۲  در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

شرکت با خرید واحد شماره یک بانک صنعت و معدن، (کارخانه متعلق به شرکت سیکاب که به تملیک بانک درآمده بود) نسبت به اخذ پروانه بهره برداری بنام کابل البرز اقدام و در تاریخ ۱۳۶۸/۱۰/۱۷ پروانه بهره برداری به شماره ۳۷۳۲۰۸ را دریافت نمود و در تاریخ ۱۳۷۱/۴/۹ به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۱۳۷۲/۰۵/۱۰ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد. نام شرکت در سال ۱۳۷۳ در تابلو بورس درج گردید.

فعالیت اصلی شرکت

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده دو اساسنامه و در ارتباط با موضوعات اصلی عبارت از خرید و اجاره کارخانجات به منظور تولید میله، سیم وکابل مسی و آلومینیومی جهت مصارف الکتریکی و مخابراتی و غیره و انجام کلیه عملیات بازرگانی و مالی، واردات و صادرات، اخذ تسهیلات مالی از بانکها، موسسات مالی و اشخاص (داخل یا خارج) و اخذ موافقت نامه هایاصولی و هرگونه مجوز دیگر به منظور اجرای طرحهای تولیدی و معاملات اموال منقول و غیرمنقول مربوط به موضوع شرکت می باشد.
موضوعات فرعی فعالیت شرکت نیز شامل سرمایه گذاری و مشارکت درشرکتهای موجود یا در حال تاسیس که تولیدات آنها مرتبط با اهداف شرکت بوده و خرید و فروش سهام و اوراق بهادار و به طور کلی عملیات یا مبادلات و معاملات مالی وتجاری و صنعتی که به طور مستقیم و غیرمستقیم به تمام یا هر یک از موضوعات مشروحه فوق مربوط باشد در داخل و یاخارج کشور مبادرت نماید.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.