اخبار

پیامک عجیب تامین اجتماعی: هیچ هزینه‌ای بابت نسخ الکترونیک پلتفرم‌های آنلاین پرداخت نمی‌شود

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

پیامک عجیب تامین اجتماعی: هیچ هزینه‌ای بابت نسخ الکترونیک پلتفرم‌های آنلاین پرداخت نمی‌شود

سازمان تامین اجتماعی در پیامک جدیدی که برای آزمایشگاه‌ها ارسال کرده در اقدامی فراقانونی اعلام کرده است که از این به بعد نسخ الکترونیک پلتفرم‌های سلامت دیجیتال شامل ویزیت، پاراکلینیک، داروخانه و… در تعهد سازمان تامین اجتماعی نیست و هزینه‌های مربوط به این امور توسط این سازمان پرداخت نخواهد شد.

 در متن این پیامک نوشته شده: «به اطلاع می‌رساند ارائه خدمت بابت نسخ الکترونیک عرضه‌شده توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تشخیصی درمانی از طریق فضای مجازی شامل ویزیت، پاراکلینیک، داروخانه و…) در تعهد سازمان تامین اجتماعی نبوده و قابل پرداخت نمی‌باشد.»

 دو روز قبل نیز سازمان تامین اجتماعی به آزمایشگاه‌ها دستور داده بود که با پلتفرم‌های سلامت الکترونیک قطع همکاری کنند. حالا به نظر می‌رسد این موضع‌گیری نسبت به پلتفرم‌های سلامت دیجیتال شدیدتر شده و دیگر هیچ‌ خدمتی از سوی آن‌ها مورد تعهد تامین اجتماعی نخواهد بود./ زومیت

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.