اخبار

مهدی طحانی فعال بازار سرمایه: به ستاد جلیلی دعوت شدیم اما همچنان رای من پزشکیان است

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۳

جلسه ای به دعوت ستاد آقای جلیلی روز یکشنبه(۱۰ تیر) با موضوع بازار سرمایه در محل ستاد ایشان گذاشته شد.
اینجانب به همراه برخی از مدیران نهادهای مالی و فعالان بازار هم در این جلسه بودیم.
مدیر جلسه آقای مجید کریمی از مشاوران آقای جلیلی در مورد بازار سرمایه بودند. ایشان در ابتدا در مورد محورهای برنامه آقای جلیلی در مورد بازار سرمایه صحبت کردند.
در ادامه، هر کدام از ما نظرات و نقدهای خودمان را در مورد این برنامه ها یا ابهاماتی که داشتیم و همچنین کارنامه دولت ۱۳ ام در مورد بازار سرمایه بیان کردیم.
جلسه با صراحت لهجه بالایی همراه بود.

برای اینکه دوباره شائبه استفاده سیاسی از بیان و چهره فعالان بازار در ستادهای انتخاباتی پیش نیاید، قبل از جلسه درخواست کردیم که به شرط نبودن فیلم برداری و گرفتن عکس حاضر به جلسه هستیم و دوستان هم پذیرفتند.

در کل جلسه خوبی بود. اینکه ما از صحبتهای دوستان قانع شدیم یا نه یک بحث دیگری است.
این متن را از این بابت نوشتم  و موضوع را شفاف کردم که کسی در بین فعالین بازار از عمد یا سهو دو دستگی و تعارض ایجاد نکند.

من خودم همواره به گفتگو قائلم. کسی را ایرانی تر از خودم نمی دانم و حتما با کسانیکه با من سلیقه متفاوت دارند گفتگو می کنم.
مشاوران آقای جلیلی هم در جلسه با فعالین بازار با ما با احترام صحبت کردند و موارد درستی هم گفتند ولی صادقانه من خودم فکر می کنم که نتیجه برنامه های آنها بودن یک اقتصاد برنامه ریزی شده و محدود است. بنابراین انتخاب من نیستند.

به آقای پزشکیان رای می دهم برای اینکه فکر می کنم می توانیم یک فضای گفتگو را در جامعه داشته باشیم و به دنبال یک اقتصاد برنامه ریزی شده نیستند. انشالله که استنباطم از آقای پزشکیان درست باشد.

دور اول هم به آقای پزشکیان رای دادم و باز هم این کار را می کنم. ولی همواره مطالبه گر خواهم بود

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.