اخبار

مرتضی عباد فعال بازار سرمایه

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۱ تیر ۱۴۰۳

من دور اول زیاد تو نخ انتخابات نبودم و دقت نمیکردم و فقط یکی دوبار رفتم بیرون ببینم خبری هست یا نه که دیدم هیچِ هیچِ هیچ.

این چند روز کمی دقت کردم:

۱- جامعه ایران خیلی فرق کرده، سرعت تغییر هم خیلی بالاست و هر کی اینو نبینه باخت میده.
۲- دوره ستاد و سخنرانی و جیغ و داد گذشته که اگه نمی گذشت تو ستادها تک و توک آدمی که جمع میشدن بالای ۴۰ سال نبودن.
۳- دوره اصلاح طلب و اصولگرا هم گذشته و ملت از اینا رد شدن که اگر نمیشدن پزشکیان در یزد رای میاورد.
۴- دوره تخریب و فحش و بگم بگم هم نیست.
۵- وعده های عجیب غریب هم اگه رای داشت اون دو نفر انصراف نمی دادن و قالیباف رای میاورد.
۶- آگاهی در جامعه وسعت بیشتری یافته. برا همین هم تعداد آدم هایی که چشمشون به یکی دیگه است که ببینن چی میگه کمتر شده. عمده دلیلش هم شبکه های اجتماعی است.

حالا کیا رای آوردن:
جلیلی که هیشکی نمی دونه چی میگه.
پزشکیان که هیچی نمیگه.

برا جلیلی شبکه اش و تیمی که سالهاست داره می چینه و پخش کرده در جامعه رای دادن و جمع کردن.

برا پزشکیان هم بخش عمده رای از ترک و کرد بوده و کسانی که از وضعیت ناراضی هستن و فک میکنن رییس جمهور بهتر می تونه تا حدی تاثیر بزاره تو جاری زندگی و شرایط روزمره(که حرف درستی است و نمیشه بهش ایراد گرفت)

امثال جلیلی و تیمشون همیشه بودن در هر جامعه ای هم هستن تو طول تاریخ هم بودن، افراطی گری بخشی از تاریخ بشریته. فقط همون تاریخ ثابت کرده که نباید به قدرت برسن چون افراط به شدت تکثیر میشه، مثلا یهو دیدی ۵ سال دیگه به جلیلی گفتن نئونئو لیبرال!! افراطی گری همیشه بوده ولی جاش اینجا نیست.

پزشکیان هم یه سری آدم به درستی و پاکی و صداقت شخصی اش(که حتی برای طرف مقابل هم قابل کتمان نیست) رای دادن. یه عده هم برا همشهری بودنش رای دادن. بخش عمده هم برا اینکه از وضع فعلی ناراحتن رای دادن. باور بکنید اینایی که دور پزشکیان هستن سرجمع ۵۰۰ هزار تا رای ندارن و اگه اصلا ستاد نمیزد و راه می افتاد کوچه به کوچه و شهر به شهر تنهایی می گشت خیلی بیشتر موثر بود. به چشم دیدم که منش و مردمداری و صداقت خواهرش تو ارومیه بیشتر از سخنرانی جهرمی بازخورد داشت.

شناخت شخصی ام هم میگه که بعد انتخاب(اگه انتخاب بشه) با خیلی از اینا اصلا کار نخواهد کرد و دیدین که هر بار مطرح شد گفت خودشون اومدن، برا اینکه میخواد وامدار نباشه.

الانم شرط انتخاب پزشکیان به نظر من بالا رفتن مشارکت تو آذربایجان و تهران هست. و اگه کسی میاد دور دوم رای به پزشکیان میده نه برا ستادش و سلیبریتی های ورشکسته اطرافش، که برا این هست که مملکت دست تندروها نیفته.

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.