اخبار

مجید عشقی: شرایط فعلی حاکم بر بازار نمی‌تواند در بلند مدت ادامه‌دار باشد

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مجید عشقی در جلسه‌ای با حضور فعالان از نهادهای مالی، تحلیل‌گران و رسانه‌های بازار سرمایه اظهار داشت: بحث‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باعث ایجاد برخی توقعات و انتظارات از بورس شده است.

وی ادامه داد: بی اعتمادی‌های حاکم در میان سهامداران تحت تاثیر عوامل مختلف باعث ایجاد شرایطی سخت در بازار شد که اکنون با توجه به چنین مساله‌ای و نیز برای گذر از این شرایط نیازمند یک همدلی هستیم.

عشقی گفت: تجربیات قبلی نیز حاکی از آن است که شرایط فعلی حاکم بر بازار نمی‌تواند در بلندمدت ادامه‌دار باشد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اشاره کرد: در برهه‌هایی که شرایط بازار سرمایه خیلی مناسب نیست، طبیعتا بخش‌های خصوصی چندان تمایلی به عرضه شرکت‌های زیر مجموعه خود به بورس ندارند و معتقدند که ارزندگی چندانی برای شرکت‌ها در این بازار در نظر گرفته نمی‌شود.

وی با تاکید بر منصفانه بودن معاملات بازار سهام گفت: سازمان بورس هیچ نقش و دخالتی در کاهش و افزایش ارزش سهام شرکت‌های بورسی و یا شاخص کل ندارد و معاملات این بازار براساس واقعیت‌های اقتصادی پیش می‌رود

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.