اخبار

عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد پزشکیان: برای رفع تحریم‌ها با ترامپ مذاکره خواهیم کرد/ او تاجر است و ما هم خوب زبان تجارت را می‌فهمیم

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۴ تیر ۱۴۰۳

ایشان همچنین در مورد روابط با آمریکا با بیان پیشینه‌ای بیان داشت که اگر این کشور برای برقراری روابط پیش‌قدم شود و ما تشخیص دادیم که این روابط منافع ملی ما را تامین می‌کند، در این مورد می‌اندیشیم و کاری خواهیم کرد که تامین‌کننده منافع ملی‌مان باشد.

رئیس ستاد آقای پزشکیان درباره اینکه آیا در صورت بازگشت ترامپ به قدرت امکان رفع تحریم‌ها وجود دارد، بیان داشت که «اتفاقا با وجود ترامپ احتمال رفع تحریم‌ها بیشتر است و ترامپ تاجر است و ما هم خوب زبان تجارت را می‌فهمیم».

عبدالعلی‌زاده در مورد مناسبات ایران در منطقه پیام‌های اطمینان‌بخشی ارسال کرد و تاکید داشت که تلاش خواهیم کرد این روابط را تقویت کنیم و بر ضرورت پرهیز دول اسلامی از ورود به منازعات داخلی بیهوده تاکید کرد.

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.