اخبار

پیشنهاد کانون سهامداران به دکتر پزشکیان

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۳

بهتر است لیدر اقتصاد ایران گرایش به سمت بازار سرمایه داشته باشد. کشور ما به اقتصاددان محض و یا اساتیدی که تمام عمر خود را در دانشگاه گذرانده و کوچکترین فعالیتی در صنعت و سرمایه گذاری نداشته اند نیاز ندارد.   آماده ترین تحلیلگران و باسوادترین تحلیلگران عملیاتی در اقتصاد ما در بازار سرمایه فعال هستند. چرا؟ زیرا مستقیما با موضوع سرمایه گذاری و مشکلات و چالش های تولید در ارتباط هستند.

طبق رزومه ای که از دکتر طیب نیا به یاد داریم تفکرات امثال طیب نیا شبیه به سیاست حال حاضر است یعنی تمام تلاشش را میکند تا به روش انقباضی بازارها را کنترل و راکد کند تا بتواند آمار تورم را کنترل نماید.

به نظر میرسد آقای پزشکیان نباید از ایشان به عنوان لیدر اقتصادی استفاده نماید. مگر آنکه نوع نگاه ایشان نسبت به دوران وزارتش تغییر کرده باشد.

استفاده از افرادی مانند شاپور محمدی و امثالهم بدلیل تسلط و رزومه ای که در بازار سرمایه و نیز مباحث بانکی و پولی دارند کمک بیشتری به شرایط حال حاضر میکند.

پیشنهاد ما به جناب دکتر پزشکیان این است که یک تیم از اهالی خبره بازار سرمایه با رای اکثریت کانون سهامداران تشکیل دهند و در کنار لیدر اصلی اقتصادی از این افراد مشاوره بگیرند.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.