اخبار

رئیسی: از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشید

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳

رییسی: همچنانکه در سال گذشته ۶۹ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و تأمین نیازهای بنگاه‌های تولیدی و خدماتی تخصیص یافت، در حال حاضر نیز مشکلی برای تأمین ارز مورد نیاز کشور وجود ندارد. 

رئیس جمهور ادامه داد: ممکن است کسانی در بازارهای غیر رسمی و قاچاق، در کانال‌های مختلفی عددسازی کنند؛ و بازار و فعال اقتصادی و تولیدی ما را نگران کنند. 

رئیسی افزود: این موضوع، هیچگونه مسئله‌ای برای تولید، خدمات و تحقق این شعاری که نیاز کشور است، ایجاد نخواهد کرد و بدانید که ان‌شاءالله با کمک همه شما، این شرایط بهتر و برتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: فکر نمی‌کردند که بعد از یک دهه رشد اقتصادی زیر یک درصد، در سال ۱۴۰۲ رشد اقتصادی ما ۶ درصد باشد. فکر نمی‌کردند که وضعیت تولید، پایه پولی، رشد نقدینگی و بسیاری از شاخص‌ها که نشانۀ رشد در کشور است، بهبود پیدا کند.

رئیس جمهور افزود: بحمدالله با مدد الهی و با دست خدمتگزاران مخلص در کشور کار در حال دنبال شدن است.

رئیسی ادامه داد: امیدواریم به آینده‌ای درخشان‌تر، با اتحاد و انسجامی که شما امروز در نماز عید، همه ملت، جریان‌های سیاسی، گروه‌ها و گرایش‌ها، به ویژه مسئولین را به وحدت و انسجام و تلاش منسجم و مجاهدانه در جهت رفع مشکل مردم و گره‌گشایی در زندگی، به آن تأکید فرمودید.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله امیدواریم وحدت و انسجام و همدلی و همگرایی همۀ مسئولان و مردم بسیار خوب و مخلصمان، در سال جاری موجب گشایش‌های بسیار بشود.

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.