اخبار

دانستنی های لوتوس

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

دانستنی های لوتوس

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت  تامین سرمایه لوتوس پارسیان را خواهید خواند.

تاریخچه

 شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان (سهامی عام) به عنوان ششمین نهاد در صنعت بانکداری سرمایه گذاری ایران ، در ۲۱آبان ۱۳۹۰ با شماره ۴۱۷۵۹۳ در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری تهران و با سرمایه اسمی ۱،۱۰۰میلیارد ریال به ثبت رسید. شرکت در ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ با اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت در سال ۱۳۹۴به عنوان برترین شرکت در حوزه سبدگردانی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب گردیده و همچنین در سال ۱۳۹۵نیز به عنوان برترین تأمین سرمایه در فعالیت اصلی انتخاب شد و در سال ۱۳۹۶به عنوان شرکت برتر از لحاظ رشد سریع توسط سازمان مدیریت صنعتی مورد تقدیر قرار گرفت و با توجه به وضعیت عملکرد شرکت در سال ۹۵و ۹۶موفق به کسب رتبه ۲۵۸و ۲۳۶در رتبه بندی شرکتهای برتر ایران IMI100 شد. در بیست و دومین رتبه بندی IMI100 که بر اساس اطلاعات سال مالی ۱۳۹۷ انجام شده است،
شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با ۲۳ رتبه ارتقا نسبت به سال قبل، موفق به کسب جایگاه ۲۱۳در میان ۵۰۰شرکت برتر ایران و دریافت عنوان
شرکت برتر از نظر رشد سریعشد. همچنین از جمله افتخارات این شرکت در حوزه سرمایه گذاری میتوان به راه اندازی اولین صندوق با درآمد ثابت قابل معامله در بورس (صندوق اعتمادآفرین پارسیان)، اولین صندوق جسورانه (صندوق جسورانه رویش لوتوس)، اولین صندوق کالایی بازار سرمایه (صندوق سرمایه گذاری پشتوانه طلای لوتوس)، دومین صندوق بازارگردانی بازار سرمایه (صندوق امید لوتوس پارسیان) و بزرگترین صندوق نیکوکاری در بازار سرمایه (صندوق نیکوکاری لوتوس رویان) و در حوزه تامین مالی، انتشار اولین اوراق بدون ضامن بازار سرمایه در بخش خصوصی (اوراق به پشتوانه وثیقه سهام اوراق تامین مالی مخابرات ایران در سال  ۱۳۹۷ بزرگترین سلف بخش خصوصی و نخستین سلف خودرو(اوراق سلف سایپا در سال )۱۳۹۶و مشاوره در راستای انتشار بزرگترین اوراق تامین مالی برای بخش خصوصی اشاره کرد. همچنین این شرکت در طول دوره فعالیت خود موفق شده است متنوع ترین ابزارهای سرمایه گذاری را در اختیار مشتریان حوزه سرمایهگذاری و تامین مالی قرار دهد.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.