اخبار

دانستنی های لسرما

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دانستنی های لسرما

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت صنایع سرماآفرین ایران را خواهید خواند.

تاریخچه

شرکت صنایع سرما آفرین ایران در آغاز تاسیس با تکنولوژی روز شرکت Carrier که شرکتی پیشرو درصنعت تهویه مطبوع میباشد شروع
به کار نمود و پس از تغییر شرکت به مالکیت کاملا ایرانی، سعی و تلاش مدیران همواره بر این بوده است که شرکت از آخرین تکنولوژی های موجود در جهت افزایش بهره وری و بهبود محصولات تولیدی استفاده نماید

در حال حاضر شرکت در بخشهای مختلف دارای تجهیزات مناسب برای تولیدات خود می باشدکه این تجهیزات در مقایسه با شرکتهای مشابه داخلی از تکنولوژی و کیفیت در باالترین سطح برخوردار بوده و در مقایسه با شرکتهای مشابه خارجی از جمله Carrier نیز در سطح قابلقبولی می باشد.

شرکت در تاریخ ۳۰/۷/۱۳۷۰ در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته و نام آن در گروه ماشین آلات و تجهیزات با نماد ” لسرما “درج گردید و سهام آن برای اولین بار در تاریخ ۲۸/۴/۱۳۷۳ مورد معامله قرار گرفت.

موضوع فعالیت شرکت:

انجام هر گونه فعالیت های مربوط به تاسیس و بکار انداختن هر گونه کارخانه برای ساخت یا مونتاژ هر گونه دستگاه های حرارت مرکزی و تهویه مطبوع و سرد کننده و غیره و قطعات یدکی آنها.

تهیه و تولید و ساخت و فروش و صدور هرگونه وسائلی که به شرح بند الف فوق تولید می گردد.

خرید هرگونه ماشین آالت و وسائل و ابزارآالت و تجهیزاتی که برای انجام عملیات شرکت الزم یا مفید باشد از داخل یا خارج از کشور.

خرید ماشین آالت و ابزارآالت و مواد اولیه و اجزاء و قطعات به منظور تولید، از داخل یا خارج از کشور.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.