اخبار

دانستنی های لخزر

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دانستنی های لخزر

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت صنعتی پارس خزر را خواهید خواند.

تاریخچه

شرکت در بهمن ماه ۱۳۴۷ با نام شرکت صنعتی پارس توشیبا ، با سرمایه اولیه ۶۵ میلیون ریال به منظور ساخت انواع وسایل برقی خانگی تأسیس گردیده و تحت شماره ۱۲۹۳۴ در اداره ثبت شرکتها در تهران به ثبت رسید. در اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۲ ، نوع شرکت به سهامی خاص تبدیل و در سال ۱۳۶۱ پس از واگذاری حقوق مالکانه شرکت توشیبای ژاپن، نام شرکت به صنعتی پارس خزر تغییر داده شد.
در بهمن ماه ۱۳۷۴ نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه همان سال، پس از احراز شرایط عضویت سازمان بورس اوراق بهادار تهران، در شمار شرکتهای پذیرفته شده در بورس پذیرفته شد و سهام آن در حال حاضر با طبقه بندی در صنعت ماشین آلات و تجهیزات و با نماد ” لخزر” مورد معامله قرار می گیرد.

موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه عبارتست از :
تأسیس و بهره برداری و توسعه کارخانجات به منظور ساخت لوازم خانگی الکتریکی و الکترونیکی و قطعات و متعلقات در ایران ، و به طور کلی اقدام به کلیه عملیات صنعتی و تولید و ساخت و یا تهیه محصولات فوق و فروش آنها و سرمایه گذاری مستقیم یا مشارکت در آنها به طور مستقیم یا غیر مستقیم که در اجرای موضوع شرکت لازم باشد. مبادرت به انجام خرید و فروش، واردات و صادرات مواد و قطعات گوناگون که مستقیم یا غیر مستقیم با موضوع شرکت مرتبط باشد.
اخذ نمایندگی، ایجاد شعبه و اعطای نمایندگی در داخل و خارج از کشور، خرید و فروش سهام شرکتها.

سهامداران شرکت:

C:\Users\Fars Tejarat Amjad\Desktop\Capture.PNG

اعضای هیأت مدیره شرکت:

سرمایه شرکت:

C:\Users\Fars Tejarat Amjad\Desktop\Capture.PNG

منابع انسانی شرکت:

C:\Users\Fars Tejarat Amjad\Desktop\Capture.PNG

اطلاعات زمین و ساختمان

موضوع فعالیت شرکت:

تأسیس و بهره برداری و توسعه کارخانجات به منظور ساخت لوازم خانگی الکتریکی و الکترونیکی وقطعات و متعلقات در ایران ، و به طور کلی اقدام به کلیه عملیات صنعتی و تولید و ساخت و یا تهیه محصولات فوق و فروش آنها و سرمایه گذاری مستقیم یا مشارکت در آنها به طور مستقیم یا غیر مستقیم که در اجرای موضوع شرکت لازم باشد . مبادرت به انجام خرید و فروش ، واردات و صادرات مواد و قطعات گوناگون که مستقیم یا غیر مستقیم با موضوع شرکت مرتبط باشد. اخذ نمایندگی، ایجاد شعبه و اعطای نمایندگی در داخل و خارج از کشور ، خرید و فروش سهام شرکتها.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.