اخبار

دانستنی های دشیمی

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دانستنی های دشیمی

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت شیمی دارویی داروپخش را خواهید خواند.

تاریخچه

شرکت شیمی دارویی داروپخش در تاریخ ۱۳۷۵/۱۲/۲۸  به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۱۲۹۲۰۷ به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۷۲۵۵۶۳ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. شرکت در تاریخ ۱۳۷۹/۰۵/۱۸ از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۱۳۸۱/۱۰/۰۸ در بورس اوراق بهادار تهران پدیرفته شد. .

دفتر مرکزی در محل کارخانه در تهران کیلومتر ۱۸ اتوبان تهران کرج خیابان داروپخش خیابان طالقانی پلاک ۱ و در زمینی با ۵۵۶۲۵ متر مربع در تملیک شرکت قرار دارد که اعیانی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع شامل کارخانه ساختمانهای اداری و نیروگاه و انبارها احداث شده و مابقی به صورت فضای سبز و محوطه می باشد.

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه عبارت است از انجام خدمات نحقیقاتی آموزشی خدمات مهندسی و خدمات مدیریت تولید مواد اولیه دارویی شیمیایی آرایشی و فروش آنها یا ارائه نتایج حاصل از مطالعات و تحقیقات به سازمانهای دولتی و کارخانجات دارویی بهداشتی آرایشی و سایر صنایع و موسسات متقاضی داخل و خارج کشور است.

به موجب پروانه بهره برداری شماره ۴۲۱۴۱۷۰/۶۰۶۶۸ مورخ ۱۳۷۶/۱۲/۲۲ که توسط وزارت صنایع صادر شده بهره برداری از کارخانه شرکت آغاز شده است. در حال حاضر فعالیت عمده شرکت شامل  تولید و فروش مواد اولیه دارویی بهداشتی و سایر صنایع شیمیایی می باشد.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.