اخبار

دانستنی های تایرا

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دانستنی های تایرا

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت تراکتورسازی ایران را خواهید خواند.

تاریخچه

شرکت تراکتورسازی ایران در سال ١٣۴٧ بصورت شرکت سهامی خاص با مشارکت کشور رومانی، به منظور تولید انواع تراکتور و ماشین آلات صنعتی در شهرستان تبریز تاسیس و از سال ١٣۴٨ تولید تراکتورهای رومانی با برند UTB شروع پردید. از سال ١٣۵۴ تولید تراکتورهای مذکور بتدریج از رده تولید خارج و تولید تراکتورهای MF با مشارکت می فرگوسن انگلستان آغاز گردیدو به مرور زمان با بومی سازی تکنولوژی تولید تراکتور، محصولات شرکت با برند داخلی تولید و روانه بازار گردید. در سال ١٣٧۵ شرکت تراکتورسازی ایران به شرکت سهامی عام تبدیل و در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد و در سال ١٣٨٧ در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار گردید. در حال حاضر این شرکت با ظرفیت اسمی ٣٠٠٠٠ دستگاه در سال، با تولید انواع تراکتور از رنج ٣٨ تا ١۵٠ اسب بخار که شامل تراکتورهای سبک، متوسط، نیمه سنگین و سنگین میگردد توانسته بیش از ٩۵ درصد سهم بازار داخل را به خود اختصاصداده و بعنوان
بزرگترین تولید کننده تراکتور در سطح خاورمیانه محسوب گردد.هم اکنون گروه صنعتی تراکتورسازی ایران شامل شرکتهای اصلی و فعال به شرح جدول زیر میباشد که زمینه فعالیت هر کدام در این جدول مورد اشاره قرار گرفته است.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.