اخبار

انتقاد همتی از رییسی

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر عبدالناصر همتی

ادبیاتی که جناب آقای  رئیسی و سایر دولتمردان بطور روزمره بکار می گیرند، عمدتاً کاربرد کوتاه مدت داشته و در قالب عملیات روانی و تبلیغاتی طبقه بندی می شوند، گویا اوضاع اقتصاد کاملا در کنترل بوده و جامعه از نظر اجتماعی و اقتصادی در مسیربهبود و تعالی است.
مدام از  رشد قتصادی که عمدتاً مبتنی بر فروش بیشتر نفت (که دلیل آن مشخص است )بوده است و یا کاهش رشد نقدینگی که یک هدف واسط در سیاست پولی است، به عنوان دستاوردهای مهم و نشانه بهبود شرایط اقتصادی سخن می گویند، بدون اینکه مردم آن را در زندگی و معیشت خود لمس نمایند.
وظیفه یک  حکمرانی خوب ، بیش از آنکه عملیات روانی باشد، اطلاع و درک درست از حس واقعی مردم از جهت تأمین مسکن، معیشت و نیازهای اساسی و رفاهی روزمره و زندگی اجتماعی آنها و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع معضلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه است.
کنار کشیدن  اکثریت جامعه از صحنهٔ مشارکت سیاسی و اجتماعی ، تداوم ناترازی های وحشتناک بانکی و حامل های انرژی، پایین بودن سرمایه گذاری های زیر ساختی، تداوم تورم بالای ۴۰ درصد، هزینه بالای تأمین مالی،  روند نزولی ارزش پول ملی و سقوط قدرت خرید بخش عمدهٔ مردم، حذف تدریجی طبقه متوسط جامعه، همراه با فشارهای روزمره ای که در زندگی اجتماعی به انحاء مختلف بر آنها وارد میشود، از جمله موارد مهمی هستند که اگر مورد توجه و تدبیر حکمرانان قرار نگیرند و استراتژی و برنامه ای برای حل آنها نباشد، بتدریج یک خسران جدی بر اعتماد عمومی تضعیف شدهٔ جامعه  وارد می سازد .

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.