اخبار

از طریق سامانه سمتا

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

فرآیند ثبت و بررسی شکایات از طریق سامانه سمتا: https://shekayat.seo.ir/

سامانه رسیدگی به شکایات، یک نرم افزار کاربردی تحت وب است که باهدف تسریع و تسهیل در اجرای فرآیندهای مرتبط با ثبت و رسیدگی به شکایات مطرح شده از فعالین بازار سرمایه، اعم از تشکلهای خود انتظام، نهادهای مالی و ناشران اوراق بهادار با رویکرد مکانیزاسیون، طراحی و تولیدشده است.

با عملیاتی شدن این سامانه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی قادر خواهند بود شکایات خود از فعالین بازار سرمایه را بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی، از طریق این سامانه برای سازمان بورس ارسال نموده و از آخرین وضعیت درخواست های ارسالی خود، آگاهی یابند. این سند جهت تشریح فرآیند ثبت و بررسی شکایات است. این فرآیند قابلیت دریافت شکایات مردمی را از طریق فرم هایی که به همین منظور در سامانه تعبیه شده است را دارا بوده و شکایت را به مراجع مربوطه ارجاع میدهد.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.