اخبار

ارقام خیره کننده پرداخت وام به کارکنان بانک‌ها

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۳ شهریور ۱۴۰۳

ارقام خیره کننده پرداخت وام به کارکنان بانک‌ها / به ازای هر کارمند یک میلیارد تومان و بیشتر از آن

◇بررسی صورت‌های مالی یازده بانک فعال در بازار سرمایه نشان می‌دهد که تاپایان سال ۱۴۰۲ جمع مبلغ وام پرداختی به کارکنان در بانک‌های بررسی شده، از ۱۲۴ هزار میلیارد تومان فراتر رفته است. این در حالی است که در سال ۱۴۰۲ به ازای هر ایرانی کمتر از ۶۶ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

◇بیشترین رشد پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها در بانک‌های رسالت، کارآفرین و پارسیان به ثبت رسیده است. با این حال اگر مبلغ وام‌های پرداختی را به تعداد کارکنان بانک‌ها تقسیم کنیم، مشخص می‌شود که بیشترین مبلغ وام به ازای هر نفر، در بانک‌های صادرات، رسالت، پست بانک ایران و ملت پرداخت شده است.

◇درپایان سال ۱۴۰۲ به ازای هر کارمند در بانک‌های نامبرده شده بین یک میلیارد تا یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان وام و تسهیلات پرداخت شده است. کمترین مبلغ سرانه وام نیز در بانک پاسارگاد به ثبت رسیده و این بانک به ازاء هر نفر حدود ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات و وام پرداختی داشته است.

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.