اخبار

دانستنی های لبوتان

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۴ مهر ۱۴۰۳

دانستنی های لبوتان

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت گروه صنعتی بوتان را خواهید خواند.

تاریخچه

گروه صنعتی بوتان سهامی عام در تاریخ ۱۳۴۳/۷/۶ با شماره ۹۴۶۶ در اداره ثبت شرکتها ی تهران به ثبت رسید. و در تاریخ ۱۳۴۶ به بهره برداری رسید.

از ابتدای سال ۱۳۸۱ محل کارخانه آبگرمکن و شوفاژ از تهران به شهرک صنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه منتقل شد این انتقال به منظور ایجاد تحولات اساسی در تولید محصولات و همچنین استفاده از معافیت مالیاتی ده ساله موضوع ماده ۱۳۸ قانون مالیات های مستقیم انجام گرفت.

در ادامه و به منظور تکمیل سبد محصولات شرکت و هچنین برخورداری از معافیت ده ساله مطابق با مصوبه استانی هیات محترم دولت در استان مرکزی کارخانه رادیاتور بوتان در پاسان سال ۱۳۸۷  تکمیل و آماده راه اندازی شد و تولید انبود خود را از ابتدای سال ۱۳۸۸ آغاز نمود.

شرکت در تاریخ ۱۳۷۵/۱۲/۲۰  در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و نام ان در تاریخ ۱۳۷۵/۱۲/۲۷ در تابلوی بورس درج گردید.

محل قانونی شرکت: تهران خیابان سهروردی شمالی خیابان هویزه شرقی شماره ۳۴ و محل کارخانجات شرکت ساوه شهرک صنعتی ساوه خیابان ۱۲ است.

سرمایه و ترکیب سهامداران

 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷۰۱,۴۵۲ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۷۹۸۵۴۸ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷۰۱,۴۵۲ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۷۹۸۵۴۸ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

سهامداران عمده

هیات مدیره

مدیران اجرایی

منابع انسانی

اطلاعات زمین و ساختمان

موضوع فعالیت شرکت:

تولید، واردات و خرید انواع محصولات تاسیساتی، اوزم گاز سوز، لوازم خانگی، قطعات و مواد اولیه آن ها، ساخت و بهره برداری دستگاه ها و ماشین آلات تولید، ایجاد و اداره کارخانجات در داخل و یا خارج کشور، توزیع و فروش و صادرات محصولات فوق.

محصولات و خدمات شرکت

شرکت بوتان نسبت به تولید و فرش محصولات پکیج شوفاژ دیواری، آبگرمکن دیواری، رادیاتور آلومینیومی،  رادیاتورحوله خشک کن و  پکیج شوفاژ دیواری بوش اقدام می نماید.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.