اخبار

دانستنی های دفارا

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دانستنی های دفارا

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت کداروسازی فارابی را خواهید خواند.

تاریخچه

طرح احداث کارخانه تولید فرآورده های داروئی آنتیبیوتیک از گروه پنیسیلینهای خوراکی توسط شرکت پارس دارو از سال ۵۳۶۵ در اصفهان در محل فعلی کارخانه شروع و در سال ۵۳۶۷ زمین، مستحدثات و تأسیسات ایجاد شده به منظور تکمیل طرح بهره برداری به شرکت تازه تأسیس داروسازی فارابی سهامی خاص که در تاریخ ۳۱ مهرماه ۵۳۶۷ تحت شماره ۶۷۵۶ در اداره ثبت شرکتهای اصفهان به ثبت رسیده، منتقل گردید.
به موجب صورتجلسات مجامع عمومی فوقالعاده مورخ ۳۷ دیماه ۵۳۸۳ و ۵۱ بهمنماه ۵۳۸۵ به ترتیب سال مالی شرکت از ۳۵۵۳۸۵/۵۳/ شهریورماه به پایان اسفندماه هر سال و نوع شرکت به سهامی عام تغییر نموده و مراتب تحت شماره ۵۵۸۳۱ / ش مورخ ۵۵ در اداره ثبت شرکتهای اصفهان به ثبت رسیده و در تاریخ ۳۸ اسفندماه ۵۳۸۵ سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است.

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده ۳ اساسنامه عبارت از:
– ایجاد و تاسیس کارخانجات و لابراتوارهایی به منظور تهیه و تولید هرگونه مواد و محصولات دارویی، بهداشتی، آرایشی و همچنین خرید و فروش، واردات و صادرات موارد مذکور و نیز وارد نمودن ماشینآلات صنعتی و قطعات یدکی، و سایر اقلام مورد نیاز.
– اخذ نمایندگی، ایجاد شعبه و اعطای نمایندگی در داخل و خارج از کشور و انعقاد قراردادهایی به منظور دادن و گرفتن حق الامتیاز مربوط به موارد مذکور.
– بطور کلی شرکت میتواند به کلیه عملیات و معاملات مالی و تجاری و صنعتی که بطور مستقیم و یا غیر مستقیم به تمام یا هر یک از موضوعات مشروحه فوق مربوط باشد، مبادرت نماید.
– مشارکت در سایر شرکتها از طریق تأسیس یا تعهد سهام شرکتهای جدید یا خرید یا تعهد سهام شرکتهای موجود.

مرکز اصلی شرکت و محل کارخانه، واقع در اصفهان کیلومتر ۵۱ جاده اصفهان – شیراز میباشد.

 

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.