اخبار

دانستنی های آریا

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۶ تیر ۱۴۰۳

دانستنی های آریا

دانستنی های هر نماد مشتمل بر تحلیل ها، گزارش مجامع ، گزارش سود و زیان و آمارهای ماهیانه تولید فروش و درآمد آنهاست. در ادامه اطلاعات شرکت پلیمر آریا ساسول را خواهید خواند.

اطلاعات عمومی

تاریخچه

شرکت در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۸۱ تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران طی شماره ۲۰۰۱۶۶ و به شماره شناسه ملی ۱۰۳۲۰۰۵۳۴۹۸ به ثبت رسید. به موجب صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام مورخ ۴ تیر ۱۳۸۵ مرکز اصلی شرکت به بندر عسلویه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انتقال یافت و بر این اساس شرکت با شماره ۷۷۷ نزد اداره ثبت شرکتهای و مالکیت صنعتی شهرستان کنگان نیز به ثبت رسید. به موجب صورتجلسه فوق العاده مورخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ شخصیت حقوقی شرکت به سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ تحت شماره ۱۱۷۰۰ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت گردید.

طبق ماده ۲ اساسنامه موضوع شرکت مشخصا عبارت است از طراحی، توسعه، تامین سرمایه ساخت تملک و بهره برداری و نکهداری واحدهای تولید محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس واقع در بندر عسلویه و باازریابی فروش و پخش این محصولات در بازارهای داخلی و بین المللی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و انجام کلیه فعالیت های امور فنی مهندسی و مالی و هرگونه خدمات تجاری که به طور مستقیم یا غیر مستقیم مربوط به موضوع شرکت است.

 

دانلود اپلیکیشن کانون سهامداران

امجدی

شرکت فارس تجارت امجد

آدرس: تهران، خیابان میرزای شیرازی، نبش خیابان چهارم، پلاک 68، واحد 3
کد پستی: 1597856113 تلفن: 02188912269

نماد اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.